jueves, 16 de mayo de 2013

EL COCODRIL

El meu animal favorit es el cocodril perque m’agradan els reptils. En la meva vida m’agradaria de dicarme a ser cuidador de reptils incluyen (serps,cocodrils,etc..). Aquí deixu una mica de informacio del cocodril es meu animal favorit: El cocodril és qualsevol de les 14 espècies de grans rèptils semiaquàtics de la família cocodryle, inclosos en la subfamília Crocodylinae. El terme cocodril també s'utilitza incorrectament per a denominar a tots els membres de l'ordre Crocodilia, que inclou tots els cocodrils, al•ligàtors i caimans, així com als gavials. Són rèptils que et podries trobar en les arees com: tropicals d'Àfrica, Àsia, Amèrica. Els cocodrils joves s'alimenten: crancs, insectes i granotes. Els més grans cacen peixos, s'alimenten d'animals morts o romanen en espera durant hores, llests per a engolir preses com mamífers i aus aquàtiques. Aferren a la presa amb les mandíbules i dents filosos, arrossegant-la sota aigua fins a ofegar-la. Sota l'aigua, les fosses nassals i les oïdes es tanquen i en els seus ulls una membrana transparent es mou en sentit transversal actuant com una tercera parpella. La seva pell és escamosa, dura i seca. Arriben a viure uns 80 anys. Poden arrivar a medir uns 6 metres i a pesar un 550 kilos, son uns animals molt agressius. La fecundació és interna. Els ous sempre son enterrats en un forat on la mare es queda vigilan durant quasi tot el neixement de les cries.

No hay comentarios:

Publicar un comentario